Naslovna Društvo Završeno prvo “Krajinsko moto druženje” Moto kluba “Lobanje”

Završeno prvo “Krajinsko moto druženje” Moto kluba “Lobanje” [Foto]

1180

Članovi Moto kluba “Lobanje” ispratili su, nakon subotnje žurke, svoje prijatelje iz cele Srbije koji su na kusjačkoj plaži proveli vikend u lepom druženju, dobroj zabavi i bajkerskim igrama. “Krajinsko moto druženje” bila je prilika da se gosti upoznaju sa istorijom ovog kraja i posete staru negotinsku crkvu.

Kusjačka plaža je ovog leta ponovo oživela uz zvuke motora koji su pristigli prvog vikenda jula iz mnogih gradova Srbije, a podršku su prvom “Krajinskom moto druženju” pružili i bajkeri iz nekadašnjeg negotinskog Moto kluba “Motorhed”, kao i jabukovački ljubitelji dvotočkaša.

Nekoliko stotina posetilaca uživalo je na omiljenoj letnjoj destinaciji Negotinaca, plaži na Kusjaku, uz lepo druženje, dobru zabavu i muziku.

“Naše prve “Krajinsko moto druženje” proteklo je u najboljem redu. Zahvalni smo našoj braći i sestrama iz cele Srbije koji su podržali skup i verujem da su uživali na obali Dunava, da su se lepo družili i zabavili. Zahvaljujem lokalnoj samoupravi koja je podržala naš projekat i pomogla da “Krajinsko moto druženje” realizujemo i moto skup ponovo vratimo na kusjačku plažu. Hvala i svim sponzorima i prijateljima kluba koji su prepoznali važnost ovog događaja, jer smo Negotinu vratili ime, grad bajkera. Zahvaljujem i negotinskim sveštenicima koji su nam izašli u susret i ljubitelje dvotočkaša, naše goste, upoznali sa bogatom istorijom ovog kraja”, kaže Ivica Stingić, predsednik Moto kluba “Lobanje”.

Druženje motociklista bila je prilika da članovi Moto kluba “Lobanje“ upoznaju svoje prijatelje iz Srbije ne samo sa  tradicijom ovog kraja, već da ovaj deo Srbije i turistički promovišu.

Poseta najstarijem spomeniku kulture, staroj negotinskoj crkvi posvećenoj Roždestvu Presvete  Bogorodice, bila je prilika da se gosti upoznaju sa slavnom prošlošću ovog dela Srbije. O crkvi ali i istorijskim događajima govorio je sveštenik jerej Saša Sredojević.

Druženje na Kusjaku je u subotu počelo tradicionalnim bajkerskim igrama. Muškarci su se nadmetali u pecanju, bacanju gume i nadvlačenju konopca, dok su žene, bajkerke, svoju snagu odmeravale u obaranju ruke. Najuspešnija je bila Dragana Stefanović koja je pomirljivo branila boje dva grada, svog rodnog Zaječara i Šapca.

“Po drugi put obaram ruke i drugi put pobeđujem. Sa lepim utiscima ću krenuti iz Negotina jer je to moja druga kuća, drugi grad. Danas je sve manje neobično da žena bude na motoru. Ranije je bilo zaista neobično, sada je to već rutina. Prvi put sam sela na motor sa devet godina,  aktivna sam na skupovima poslednjih desetak godina. Ja vozim svoj motor, a suprug svoj motor, žena sam bajker. Tabui i dalje postoje ali ja na to ne obraćam pažnju.  Volim druženje, volim našu Srbiju, želim da upoznam sve krajeve. Mi ne idemo na more, ali svaki vikend iskoristimo da obiđemo neku banju, manastir, crkvu, lepe predele naše zemlje”, ističe Dragana koja se sa motorima druži već mnogo godina.

Put do kusjačke plaže je bajkere iz Srbije sa namerom doveo na prvo “Krajinsko moto druženje” ali je dvojicu Tomislava iz Zagreba sasvim slučajno naneo na našu obalu Dunava.

“Krenuli smo u Bugarsku, upoznali ekipu u Srbiji koja je krenula na moto skup i mi smo se pridružili. Sve je neplanirano ali je ispalo odlično. I da vam kažem, i da se trudim ne mogu naći minus za ovaj skup. Večeras ostajemo ovde u kampu a sutra nastavljamo put do Crnog mora, a vraćamo se preko Makedonije, Crne Gore, Albanije, Bosne i Hercegovine i Hrvatske. Na motoru sam već 20 godina i trudim se da obiđem što više mesta. Iste su žurke i kod nas, nijanse su u pitanju. I mi se borimo sa predrasudama, zato dođi, vidi, a ne komentariši iz ćoška” poručuje ovogodišnji gost iz Zagreba, bajker Tomislav Turkalj.

Najiskusniji bajker Slobodan Jovanović Dane iz Moto kluba “Rajders” Jagodina, član Moto asocijacije Srbije u kojoj je 18 godina proveo u upravi i prvi veteran ove jedine i najstarije moto organizacije u našoj zemlji, sa neskrivenom strašću govorio je za NG Portal o kilometrima provedenim na svom motoru ali i planovima  koji čekaju svoju realizaciju.

“Kod vas pored Dunava sa vašim dobrim gostoprimstvom planiramo reli koji ćemo voziti do Ulcinja, Herceg Novog i nazad. Upravo se ovde na skupu kreira trasa gde ćemo noćiti. Nije teško bilo primetiti da je ovde danas puno ljubavi, ali moram da pohvalim i lokalnu samoupravu. Ja sam već obavešten da su oni izašli u susret ovim mladim ljudima. Dopada mi se što ih je malo članova kluba. Ne znači brojnost  ništa, jer se često dešava da se veliki klubovi brzo raspadnu. Ovo je jedna mala družina koja obećava. Vi ovde imate predivan ambijent to je vrlo važno i  vaša gostoljubivost je izuzetna”, ističe ovaj vremešni ljubitelj dvotočkaša koji je od 16 relija, koliko ih je do sada organizovano, na svom motoru izvezao 13.

“Krajinsko moto druženje” u organizaciji Moto kluba “Lobanje” svojom muzikom su  ove godine obojili članovi muzičkog sastava Le Bonens – Acoustic Band, a bajkeri su i uz numere koje je izveo negotinski sastav “Razdor” uživali do kasnih večernjih sati na obali Dunava, na kusjačkoj plaži.