Naslovna Društvo Uspešno predstavljanje turističkih potencija istočne Srbije na sajmu u Krajovi

Uspešno predstavljanje turističkih potencija istočne Srbije na sajmu u Krajovi

268
0

U okviru Međunarodnog sajma turizma, koji je od 8. do 10. marta bio održan u rumunskom gradu Krajovi, Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije, organizovala je veliku prezentaciju istočne Srbije.

Zajednički nastup istočne Srbije pod brendom ,,Visit East Serbia”; Foto: RARIS

Pod sloganom „Visit East Serbia“  na zajedničkom štandu predstavili su se sertifikovani partneri Regionalnog brenda istočne Srbije Balcanica Superior.

Svoje proizvode, med, čajeve, rakije i vina predstavili su: “Timomed” iz Knjaževca, “Adonis” iz Sokobanje, “Frutimo” iz Petruše kod Knjaževca, Vinarije “Raj” iz Rajca  i “Matalj” iz Negotina, a smeštajne kapacitete:  borski hotel “Albo”, Etno selo “Gostoljublje” iz Sikola kod Negotina, “Župan apartmani” iz Sokobanje, “Atrijum apartmani” iz Kladova, Pivnica “C’est La Vie” iz Rajca i hotel “Stara planina”.

„Iz RARIS-a su nas pozvali da budemo deo njihove prezentacije i tamo nas predstavljali reklamnim, štampanim materijalom, a napravili su i video prezentaciju našeg domaćinstva i ostalih učesnika. Takođe su zainteresovani da naša pimnica odnosno domaćinstvo dobije sertifikat Balcanica Superior kao prvo domaćinstvo sa tim sertifikatom. U okviru sajma sem prezentacije imali smo i nagradnu igru, vikend za dvoje, isključivo sa teritorije Rumunije u našem domaćinstvu. Čekamo baš danas proglašenje dobitnika”, kaže Sanja Ankucović iz Pivnice “C’est La Vie”.

Sajam turizma u Krajovi posetili su Saša Nikolić, predsednik opštine Kladovo i David Đurđević, direktor Turističke organizacije opštine Kladovo; Foto: TOOK

Turističke potencijale ovog kraja predstavile su na štandu “Visit East Srbija” i Turističke organizacije Negotina, Kladova i Donjeg Milanovca, ali i najznačajnija arheološka nalazišta u ovom delu Srbije, Felix Romuliana i Lepenski Vir.

“Ovo je prvi put da smo se predstavili na nekom sajmu u Rumuniji, a pošto su oni naša ciljna grupa, a već nekoliko godina unazad najveći broj turista dolazi upravo iz Rumunije, cilj nam je da ih našom bogatom turističkom ponudom zaintrigiramo da dođu u još većem broju”, kaže David Đurđević, direktor Turističke organizacije opštine Kladovo, koji je zajedno sa Sašom Nikolićem, predsednikom opštine Kladovo posetio zajednički štand i prezentaciju istočne Srbije.

Detalj sa štanda “Visit East Serbia”; Foto: RARIS

Zajednički nastup istočne Srbije pod brendom ,,Visit East Serbia”, što je i naziv istoimene regionalne turističke platforme istočne Srbije koja se sastoji od: Web sajta, Facebook strane, Instagram naloga i Youtube kanala, zainteresovao je brojne posetioce ove sajamske manifestacije, koja se organizuje od 2016. sa ciljem da promoviše turističke usluge i oblasti u ovom regionu.

“Sjajan nastup istočne Srbije rezultirao je nakon dugih priprema. Sastojao se od savremenih – digitalnih načina promocije (web, foto, video, društvene mreže) i tradicionalnih metoda, kao što su nagradne igre, prezentacije, B2B susreti, brošure, plakate”, navode u Regionalnoj agenciji za razvoj istočne Srbije.