Šalteri Ministarstva unutrašnjih poslova otvoreni su posle skoro dva meseca, a ispred Policijske stanice u Negotinu danima ne jenjavaju gužve.
Da bi predali zahtev za izdavanje ličnih karata, pasoša, vozačkih dozvola, registracije vozila, oružja i državljanstva Negotinci moraju da dođu do policijske stanice i upišu se za termin.
Iako građani u 80 gradova i opština u Srbiji termin mogu da zakažu elektronskim putem preko portala eUprava, u Negotinu to nije moguće, ali nije moguće ni u okolnim gradovima i opštinama, na teritoriji koju pokrivaju Policijske uprave u Boru i Zaječaru zato što nisu u sistemu eUprave.
U okolnim opštinama, saznajemo, zahtevi se predaju na šalterima policijskih stanica svakodnevno i bez zakazivanja.
U Negotinu, međutim, za termin za predaju zahteva, građani moraju da se upišu i to u periodu od 7 do 8 sati, a da potom u zakazano vreme dođu u policijsku stanicu i predaju potrebnu dokumentaciju.
Za prvu registraciju i promenu vlasništva vozila, ali i promenu podataka upisanih na saobraćajnoj dozvoli i druge zahteve vezane za registraciju vozila važi da se zahtev šalje preporučenom poštom, uz obavezan kontakt podnosioca zahteva kako bi ih MUP obavestio o terminu za uručenje dokumenta.
Do 1. juna registarske nalepnice za vozila izdaju se isključivo na tehničkim pregledima.