Regionalna agencija za razvoj istočne Srbije (RARIS) predstavila je nedavno brend „Balcanica Superior“ na međunarodnoj konferenciji „Primeri dobre prakse u regionalnom razvoju“ u Severnoj Makedoniji.
Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“ koji kupcima garantuje da se radi o određenom stepenu kvaliteta brendiranog proizvoda ili usluge kao i da su oni poreklom iz istočne Srbije naišao je na veliko interesovanje učesnika međunarodne konferencije „Primeri dobre prakse u regionalnom razvoju“ u Štipu.
Predstavnici RARIS-a su na ovoj konferenciji, koja je okupila više od stotinu učesnika iz okolnih zemalja, promovisali su i regionalni brend, ali i sertifikovane partnere brenda “Balcanica Superior”, poput negotinskih Vinarija “Matalj” i “Raj”, Etno sela „Gostoljublje“ iz Sikola i pivnica „C’est La Vie“ iz Rajca i „Jovanović“ iz Rogljeva.
Među sertifikovanim partnerima brenda „Balcanica Superior“ su i knjaževački “Timomed” “Adonis” iz Sokobanje, “Hotel Albo” iz Bora, Restoran “Župan” (Sokobanja), MDS (Knjaževac), SCS Plus (Knjaževac), Frutimo (Petruša – Knjaževac), kao i „Atrijum“ Apartmani i Restoran „Jezero“ iz Kladova.
“Balcanica Superior je predstavljena kao jedinstveni primer dobre prakse iz Srbije. Primer Balcanice Superior, kao regionalnog brenda koji dugoročno povećava vidljivost jednog regiona na globalnom nivou, izazvao je veliku pažnju i interesovanje učesnika konferencije”, navode u Regionalnoj agenciji za razvoj istočne Srbije.