Naslovna Društvo RARIS uspostavio Help Desk za podršku turizmu

RARIS uspostavio Help Desk za podršku turizmu

271
0

U RARIS-u je počeo je sa radom Help Desk, svojevrsni servis za podršku turizmu u kojem zainteresovani mogu da dobiju brojne korisne informacije.

U  Help Desku mogu se dobiti informacije, između ostalih, vezane za izvore finansiranja, bilo da su u pitanju nacionalni programi za podršku turizmu ili međunarodni fondovi i programi, digitalni marketing, kao i konsultacije za investicije manjeg obima u oblasti turizma.

Korisnici usluga Help Deska mogu biti preduzetnici, mikro, mala i srednja preduzeća, udruženja, registrovana poljoprivredna gazdinastva, seoska turistička domaćinstva i fizička lica koji posluju u oblasti turizma, kao što su hoteli, restorani, turističke agencije, kategorisan smeštaj u domaćoj radinosti i seoskim turističkim domaćinstvima, ali i oni iz pratećih delatnosti: stari zanati i suveniri, kreativne industrije, industrija razonode, rekreacija, vinarije i destilerije…

„Svi koji već rade ili planiraju da započnu posao u oblasti turizma ili u domenu pratećih usluga na ovom mestu mogu dobiti potrebne informacije o nacionalnim programima podrške za razvoj turizma. Help Desk je takođe na raspolaganju lokalnim samoupravama kao podrška za korišćenje platforme e-Turista“, navode u RARIS-u.

Help Desk je uspostavljen u okviru projekta „#EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam“ koji finansiraju Evropska unija i nemačko Savezno ministarstvo za ekonomsku saradnju i razvoj BMZ, a sprovodi Nemačka organizacija za međunarodnu saradnju GIZ.

„Help Desk se nalazi u prostorijama RARIS-a, Trg Oslobođenja 1 u Zaječaru i radi svakog radnog dana od 9 do 13 časova.  Korisnici mogu zakazati termin za konsultacije putem telefona 019 426 377 ili putem e-mejla [email protected]