U Beogradu je u subotu počela letnja promotivna kampanja Turističke organizacije Srbije (TOS) pod sloganom „Ja biram Srbiju“.
Na manifestaciji organizovanoj u podnožju Avalskog tornja turističke organizacije iz cele zemlje predstavile su najbolje iz svoje ponude. Među njima i turistički poslenici Donjeg Podunavlja.
Predstavnici Nacionalnog parka Đerdap, ali i Turističkih organizacija opština Negotin, Kladovo, Majdanpek i Golubac pozvali su posetioce na aktivan odmor, prepun prirodnih i kulturnih atrakcija, u kvalitetnom smeštaju i na najatraktivnijim destinacijama koje nudi ovaj kraj istočne Srbije.
“Turistički sektor u Srbiji ima potencijal da bude pokretač ekonomskog razvoja i zapošljavanja pogotovo u ruralnim sredinama a Evropska Unija ulaže značajna sredstva u ovu granu naše privrede . EU je finansirala obnovu tvrđave Golubac a trenutno finansiramo i obnovu tvrđave Fetislam. Sledeće godine počinjemo infrastrukturne radove u Rajačkim i Rogljevačkim pivnicama i u Feliks Romulijani“, rekao je Aleksander Bec, tim lider projekta „EU za tebe za kulturno nasleđe i turizam”.
U podnožju Avalskog tornja do 15. juna otvorena je izložba fotografija sa najlepšim destinacijama naše zemlje, a Turistička organizacija Srbije predstavila je i novu brošuru pod nazivom “Biraj Srbiju”.
„U fokusu naše promotivne kampanje na prvom mestu će biti aktivan odmor i odmor u prirodi.Poseta kulturno istorijskim znamenitostima,konzumacija fantastične gastronomske ponude i uživanje u svim dodatnim sadržajima i doživljajima koje Srbija ima da ponudi kroz letnju sezonu“, rekla je Marija Labović, direktorka TOS-a.