Zaječarska publika je treće festivalske večeri Festivala malih pozorišnih formi, uživala u monodrami „Nana“ koju je po tekstu Emila Zole, a u režiji Tijane Vasić, odigrala Milena Božić.

Monodrama „Nana“ je master rad Milene Božić na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu i trenutno se izvodi kao predstava u okviru nezavisne produkcije. Zolina raskošna priča o sladostrasti, o predaji, ljubavi i ljudskoj požudi , ali i devojci iz najnižih društvenih slojeva koja u pozorištu u Parizu kao Venera postaje miljenica publike, ističe ova mlada glumica, lik je za kojim je tragala, „ sa muškim karakternim osobinama i hrabrošću da preuzme inicijativu“.
„Кada sam pročitala roman i aplicirala za master rad, odmah sam znala da bih baš nju želela da radim. Trudila sam se da uhvatim tu srž svih strasti, niskosti, nagona, koji se javljaju iracionalno u čoveku, a čini mi se da je Nana zbir svega toga. Žudi više nego što joj prija, sa druge strane dela više nego što misli. Vrlo aktivno uzima učešća u tim svojim nagonima i traži da im utoli glad. Sve je to prouzrokovano primarnim nagonom moći za dokazivanjem u jednoj društvenoj hijerarhiji koja ima svoja pravila, ali koje je Nana odlučila da zaobiđe“, rekla je glumica Milena Božić.
Dramatizaciju za predstavu uradili su Milena Božić i Neda Gojković, kompozitor i korepetitorka bila je Petra Petrović, kostimografkinja Jovana Pantić, scenograf Nikola Nikolić, dok je scenske pokrete osmislio Anđelko Beroš.
„U početku sam imala tu bojazan kada se u meni rodila ideja da radim tu vrstu forme koja jeste najzahtevnija za glumca. Ali isto tako mislim da je divna i blagorodna jer se kroz takvu formu glumac razvija. Uvek je moguće razraditi je i unaprediti i u tom smislu pratiti njen rast i razvoj kroz godine. Trudila sam se da ova predstava bude pre svega dinamična i uzbudljiva. Igram je pune 4 godine od kada sam masterirala, i upravo je to divna stvar koja se tiče monodrama, a to je da se igraju godinama. Nadam se da će i ova moja još dugo trajati“, dodala je glumica Milena Božić.