Naslovna Ekonomija „Balcanica Superior“ predstavljena na Ruralnom parlamentu Srbije

„Balcanica Superior“ predstavljena na Ruralnom parlamentu Srbije

128
0

Na prvom Ruralnom parlamentu Srbije koji se održava u Vrnjačkoj Banji od 24. do 26. juna, RARIS je predstavio Regionalni brend istočne Srbije „Balcanica Superior“ kao primer dobre prakse u regionalnom brendiranju.

Više od 50 učesnika Prvog Ruralnog parlamenta iz Srbije i okruženja imalo je priliku da se upozna sa Regionalnim brendom istočne Srbije “Balcanica Superior” kao najuspešnijim primerom regionalnog brendiranja u Srbiji.

Učesnicima su kroz promotivni film i prezentaciju predstavljeni i svi sertifikovani partneri Regionalnog brenda i sam koncept i razvoj zaštićenog žiga garancije „Balcanica Superior“.

Regionalni brend istočne Srbije “Balcanica Superior” vodi RARIS a trenutno ima 20 sertifikovanih partnera.

To su vinarije: RAJ, Matalj i Mikić iz Negotina i Gamanović iz Kladova; Hotel „Đerdap“, Atrijum Apartmani, Restoran „Jezero“ i Glikerija iz Kladova; Hotel „Albo“ iz Bora; Timomed, SCS Plus i MDS iz Knjaževca.

Sertifikovani partneri su i Etno selo „Zlatni domaćin“ Negotin; Pivnice „C’est La Vie“ Rajac i Jovanović iz Rogljeva; Adonis, Etno dućan Đurđić i Restoran „Župan“ iz Sokobanje; Irish Pub „Rivendell“ i Kafe-poslastičara „Stella Lux“ iz Zaječara.

„Predstavnici RARIS su na ovaj način učinili Brend vidljivijim i probudili interesovanje prisutnih i stručne javnosti za primenu iskustava Regionalnog brenda istočne Srbije “Balcanica Superior” u u drugim delovima Srbije“, navode u Regionalnoj agenciji za razvoj istočne Srbije.