Na 41. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu, pod sloganom “Leto je bliže nego što mislite”, od 21. do 24. februara, svoju turističku ponudu predstaviće na zajedničkom štandu i turističke organizacije Negotina, Kladova, Golupca i Majdanpeka.
Objedinjena turistička ponuda Negotina, Kladova, Majdanpeka i Golupca, ali i Turističkih prostora Golubačke tvrđave, Lepenskog vira, Nacionalnog parka “Đerdap”, kladovskog Hotela “Aquastar” i seoskih turističkih domaćinstava opštine Negotin biće predstavljena na zajedničkom štandu Donjeg Podunavlja u hali 4 Beogradskog sajma.
Na ovom sajmu, koji se organizuje pod sloganom “Leto je bliže nego što mislite”, promovisaće se najnoviji trendovi i zbivanja u međunarodnoj turističkoj industriji, novi koncepti i mogućnosti za putovanja i nove perspektive u razvoju turističkog biznisa.
Turistička organizacija opštine Negotin predstaviće posetiocima krajinska seoska turistička domaćinstva, smeštajne kapacitete u samom gradu, ali i vinare Negotinske krajine, kroz Turistički vodič, ali i promo flajere o Pivnicama, Vratni i drugim turističkim potencijalima našeg kraja.
„Uz uobičajenu prezentaciju naših turističkih potencijala kroz vinski turizam, predstavljanje modernih vinarija, tradicionalnih pivnica, ali i seoski i verski turizam, promovisaćemo i manifestacije u našem kraju, kao što je naš Međunarodni sajam meda i vina u maju, aktivnosti koje Turistička organizacija godinama organizuje u cilju razvoja turizma, a jedna od tih je svakako i koncert koji organizujemo u spomen na Ljubišu Stojanovića Luisa u julu. Naravno tu je i Festival “Mokranjčevi dani”, Festival vlaške muzike „Gergina“ i drugi sadržaji. Cilj nam je i da Negotin i okolinu sa svojim prirodnim lepotama, bogatim kulturno-istorijskim nasleđem o kojima brine naš Muzej, pokažemo turistima i kao idealnim za aktivan odmor tokom cele godine “, kaže Dušan Petrović, direktor Turističke organizacije opštine Negotin.
Predstavnici Turističkih organizacija Negotina, Kladova, Golupca i Majdanpeka, ali i rukovodstvo lokalnih samouprava ove četiri opštine, prezentaciju turističkih potencijala Donjeg Podunavlja uz promociju gastronomskih specijaliteta i vina iz ovog kraja prirediće danas u 14 časova.
„Predstavićemo sadržaje koje pripremamo za letnju sezonu, manifestacije i projekte čija će realizacija doprineti poboljšanju postojećih i razvoju novih proizvoda zasnovanih na kulturnim i prirodnim atrakcijama“, kaže David Đurđević, direktor Turističke organizacije opštine Kladovo.
Inače, zemlja partner ovogodišnjeg 41. Međunarodnog sajma turizma u Beogradu je Bugarska, atraktivna za provod i odmor tokom cele godine.
Cena dnevne pojedinačne ulaznice za sajam je 400 dinara, grupne se prodaju po ceni od 300 dinara, dok se parking plaća 200 dinara po satu.