Pivnica „C’est La Vie“ iz Rajca i „Atrijum“ Apartmani iz Kladova ispunili su uslove za pravo korišćenja Regionalnog brenda „Balcanica Superior“ i postali novi sertifikovani partneri.

Sa novim sertifikovanim partnerima, Pivnicom „C’est La Vie“ iz Rajca i „Atrijum“ Apartmanima iz Kladova status sertifikovanog partnera Regionalnog brenda istočne Srbije „Balcanica Superior“ ima ukupno 12 preduzeća.
Pivnica „C’est La Vie“ je i zvanično prvo seosko turističko domaćinstvo koje je postalo sertifikovani partner Regionalnog brenda “Balcanica Superior”. Njima i „Atrijum“ Apartmanima sertifikati će svečano biti uručeni tokom juna.
Inače, status sertifikovanog partnera Regionalnog brenda „Balcanica Superior“ pored Pivnice „C’est La Vie“ imaju i Vinarija “Matalj”, Vinarija “Raj” i Etno selo “Gostoljublje” iz Sikola.

Brendiranjem proizvoda i ugostiteljskih usluga, kažu u RARIS-u, diferencira se region istočne Srbije od konkurentskih regija, omogućava se veća vidljivost brendiranih proizvoda i usluga u odnosu na konkurenciju i podiže nivo kvaliteta označenih proizvoda i usluga.
„Za status sertifikovanog partnera mogu konkurisati pravna i fizička lica registrovana kod Agencije za privredne registre koja se bave pružanjem usluga smeštaja i ugostiteljstva, kao i seoska turistička domaćinstva koja su registrovana i posluju u skladu sa Zakonom o ugostiteljstvu, odnosno proizvođači sa teritorija opština i gradova Zaječar, Sokobanja, Knjaževac, Boljevac, Bor, Negotin, Majdanpek i Kladovo“, navode u Regionalnoj agenciji za razvoj istočne Srbije (RARIS).
Javni poziv za preduzeća iz istočne Srbije za dodelu prava za korišćenje Regionalnog brenda je otvoren, a svi zainteresovani mogu svoju prijavu da podnesu na internet stranici Regionalnog brenda www.balcanicasuperior.rs.