Naslovna Ekonomija Počinje izrada prostornog plana za državni put Paraćin-Zaječar-Negotin

Počinje izrada prostornog plana za državni put Paraćin-Zaječar-Negotin

1438
4

Vlada Srbije donela je odluku o izradi prostornog plana područja posebne namene infrastrukturnog koridora državnog puta IB reda Paraćin-Zaječar-Negotin, dužine 125 kilometara.

Deonica puta Negotin – Zaječar; Foto: Dušan Bogdanović

Prema odluci Vlade okvirna granica plana obuhvata delove gradova Bora i Zaječara i opština Paraćin, Boljevac i Negotin, površine od oko 1.339 kilometara kvadratnih.

Preliminarna dužina infrastrukturnog koridora od postojeće petlje Paraćin do petlje u Negotinu je oko 125 kilometara.

Prostorni plan će sadržati detaljnu razradu trase i objekata planiranog državnog puta, kao i pravila uređenja, građenja i korišćenja navedenog područja, a rok za izradu nacrta prostornog plana, čiju izradu finansira Javno preduzeće “Putevi Srbije”, je 12 meseci.

4 KOMENTARA

  1. Ne lipši magarče do zelene trave, kaže stara srpska poslovica. A do tad bi mogli da nam asvaltiraju ovih dvadesetak kilometara koji u JADNOM STANJU. Bojim se da će posle biti kasno za bilo kakav put.

  2. 😀 Naravno da svaki donosi napredak.Ni ovaj,naravno, nije izuzetak. Ali takodje je neophodno da gradjani,lokalne samouprave (opstine i gradovi),upravni okruzi ,privredni, civilni,kulturni,obrazovni i svi drugi sektori u tom regionu budu PRETHODNO zKONTINUIRANO, NAJSIRE MOGUCE , DETALJNO I PRECIZNO EDUKOVANI I INFORMISANI O SVIM ASPEKTIMA ZNACAJA I RAZVOJA ovakvih infrastrukturnih saobracajnih Projekata. Jer to svima prethodno navedenim omogucava DA BUDU SUBJEKTI A NE OBJEKTI razvoja i realizacije ovakvih vaznih infrastrukturnih Projekata.
    Sto je u punom skladu i sa domacom i sa EU pravnom i zakonskom regulativom koja apsolutno i neizostavno zahteva TRANSPARENTNO I AKTIVNO UCESCE SVIH prethodno navedenih REGIONALNIH ucesnika u ovom Projektu. Jer u suprotnom SVI ovi REGIONALNI entiteti SAMO OBJEKTI RAZVOJA. A posto 100% znam, sto i sa punom odgovornscu i tvrdim, da u vezi ovog Projekta nove drumske saobracajnice :PARACIN -ZAJECAR- NEGOTIN …NIKADA I NIJEDNA OD NADLEZNIH I ZAKONOM OBAVEZNIH INSTITUCIJA TO NIJE URADILA… Pa da to, bar ono osnovno i elementarno ,popravimo, evo samo PAR OSNOVNIH I ELEMENTARNIH cinjenica o ovom Projektu….koje Negotinci i Krajinci treba i moraju da znaju ….a ne znaju …😀Osim desetina,desetina i desetina hiljada onih koji prate razvoj Projekta TRANSEVROPSKOG (Atlanski okean-Crno more) i INTERKONTINENTALNOG (Evropa-Azija ) Multimodalnog saobracajnog koridora -Istok (Crnomorskog koridora) . Pa zato oni ovih PAR cinjenica kone slede i…a i jos 237 puta vise… odavno znaju….😀 Jer su oni vec godinama ikontinuirano precizno i detaljno I EDUKOVANI I INFORMISANI.😀 I TO je ta tako mala razlika… 😀 Dakle : 1) Ovaj nova drumska pravac Paracin-Zajecar -Negotin je SAMO DEO jednog mnogo duzeg EVROREGIONALNOG putnog pravca , i on je samo deo SEETO (Sauth East Europe Transport Observatory ), Ruta 5.
    Ova SEETO Ruta 5 SPAJA SREDNJI JADRAN I JUZNI JADRAN SA CRNIM MOREM. ( SREDNJI JADRAN: Luke Split I Ploce – Sarajevo-Visegrad-Pozega-Cacak-Kraljevo- Krusevac- Paracin-ZajecarGranicni prelaz Vrska Cuka -Bugarska-Luka Varna na Crnom moru ; JUZNI JADRAN : Drac-Tirana-Pristina-Merdare-Prokuplje-Nis-Paracin-Zajecar -Granicni prelaz Vrska Cuka -Bugarska -lika Varna na Crnom moru) .To je PRVO .
    2) Zbog odredjenih,striktnih i brojnih pravila i standarda EU ,koje nemam ni vremena ni prostora da ovde elaboriram ova nova drumska saobracajnica PARACIN -ZAJECAR-GRANICNI PRELAZ VRSKA CUKA : MORA BITI AUTOPUT PUNOG PROFILA ( SA 6 SAOBRACAJNIH TRAKA ) .I sve ostale prazne pricice,lokalna naklapanja o ,,BUDUCIM PROCENAMA BUDUCEG SAOBRACAJA O TOME DALI CE BITI ATOPUT (6 traka)ILI BRZA SAOBRACAJNICA (4trake) ,, itd ,itd…itd…. su samo jeftina lokalna spinovanja NEEDUKOVANIH , NEINFORMISANIH I NEUKIH . 😀
    3) Ovaj nastavak od Zajecara ka Negotinu…nece biti autoput jer je mnogo nizeg znacaja i to je predvidjeno samo uzgred i naknadno dodato. 😀 ..
    4) A kako ,sto je i TOTALNA NEBULOZA I TOTALNI APSURD, ovaj vazan ali samo EVROREGIONALNI autoput ,koji NE SPAJA Timocku krajinu i celu Istocnu Srbiju sa CELOM EVROPOM ,GLAVNIM GRADOM BEOGRADOM I CENTRALNOM SRBIJOM, moze biti PRIORITET U ODNOSU NA TRANSEVROPSKI(Atlanski okean -Crno more) I INTERKONTINENTALNI (Evropa- Azija) Multimodalni saobracajni koridor i njegov drumski aspekt AUTOPUT……to i Negotinci ,i Krajinci i cela Istocna Srbija,i cela domaca multisektorska struka, a i mnogo,mnogo sire od Srbije…SVI ZNAJU…😀😀 Upravo uklanjamo JEDNU JEDINU I PREOSTALU BLOKADU. 😀Tacka. A time i najstroziju CENZURU ovog ,,KORIDORA ZIVOTA,, cele Istocne Srbije, koji SRBIJU VRACA NA CENTRALNU GEOSAOBRACAJNU POZICIJU ,A TIME I NA CENTRALNU GEOEKONOMSKU POZICIJU na Balkanu i Jugoistocnoj Evropi. 😀 I zato Negotinci , Krajinci ,Timocani, Porecani, Homoljci, Branicevci. Crnorecani, Stizani, Kljucani i svi ostali ,..ne treba uopste da brinu.. Jer NJIHOV strogo ,,ZABRANJENI KORIDOR ,,ce biti brzo i efikasno izgradjen. Treba samo da budu edukovani i informisani… i da prate razvoj ovog Projekta .😀
    A taj posao je ,kao sto to i SVI znamo, vec u potpunosti ZAVRSEN…😀 A i potpis je poznat….pa je i Negotincima i Krajincima dovoljan samo…. pozdrav iz 🚞

    • Šta li ti napisa ovde. Tri puta čitam , ali ne kapiram. Dal je problem u tebi , ili meni, ne znam. Samo ovoliki “ smalići“ velika, mala slova , ….. , sve mi to ne dokučivo. Mora da je problem ipak u meni.

  3. 😀😀😀 …Vidi zemljace …smajlici se ne citaju…😂😂😂 A VELIKA SLOVA OBELEZAVAJU NAJVAZNIJE….
    slovne greske su zbog guzve u 🚞.. 😀😀A ko i dalje ne razumes…. idi na Youtube i Google /koridor istok… A ako ne pomaze…raspitaj se okolo po komsiluku….😀 I samo opusteno… Pozz.iz 🚞
    .

OSTAVITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.